Przejdź do treści
Strona główna » Szkolenia SEO

Szkolenia SEO

Szkolenie dedykowane jest osobom początkującym, które chcą dowiedzieć się na czym polega SEO oraz pozycjonowanie i poznać podstawowe metody pozycjonowania stron internetowych. Możemy pracować na przykładowych stronach lub zająć się konkretną, Twoją stroną internetową (np. stroną firmową lub blogiem).  Szkolenie może przyjąć formę warsztatową – podczas szkolenia wykonamy audyt Twojej strony oraz analizę słów kluczowych, a także opracujemy strategię pozycjonowania. Szkolenie indywidualne to, zgodnie z naszym doświadczeniem, najskuteczniejsza forma nauki pozycjonowania. Przed szkoleniem Kursant otrzymuje do wypełnienia ankietę z pytaniami dotyczącymi jego oczekiwań odnośnie szkolenia.  Podczas szkolenia krok po kroku pokazujemy czynności, jakie trzeba podjąć, aby stworzyć listę odpowiednich słów kluczowych, wykonać samodzielny audyt strony czy przygotować strategię pozycjonowania.

Program szyty na miarę i maksimum uwagi. Jeden trener na jednego uczestnika szkolenia.
  • zajęcia w 100% praktyczne,
  • wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem,
  • możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika,
  • materiały dydaktyczne (książka „SEO dla początkujących”, wyd. Helion) – wysyłamy zaraz po premierze
  • wsparcie merytoryczne po szkoleniu (możliwość konsultacji i zadawania pytań)
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)

Szkolenia SEO – spis treści

Opinie o szkoleniach SEO

Zapraszamy do zapoznania się z opiniami na temat naszych szkoleń z SEO

Po dwudniowym kursie posiadam podstawową wiedzę jak stworzyć stronę internetową. Bardzo polecam, gdyż otrzymuje się wszystkie potrzebne informacje. Jest ich bardzo dużo, ale można na spokojnie je wdrażać po szkoleniu, wraz ze wsparciem pani Agnieszki. Przy okazji okazuje się, że tworzenie stron to też fajna zabawa. Polecam!

Agnieszka Bieniek
SAWE

Szkolenie dopasowane do moich potrzeb, intensywne i merytoryczne. Pani Agnieszka bardzo profesjonalnie przekazywała treści dotyczące obsługi WordPressa. Szkolenie przede wszystkim praktyczne a na tym zależało mi najbardziej. Dziękuję za profesjonalizm i zaangażowanie.

Monika Markowska
Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Gorzowie Wielkopolskim

Agnieszka przeprowadziła mnie skutecznie i sprawnie przez proces stworzenia kilku stron internetowych.
Wiedza pięknie się układa i gruntuje w trakcie dnia szkoleniowego. WordPress okazuje się być dużo łatwiejszy niż mi się na początku wydawało. Wiedza dopasowana do konkretnych wymagań. Myślę, że warto i polecam.

Katarzyna Więckowska
Kontable

Co obejmuje cena szkolenia SEO?

Cena szkolenia obejmuje:

  • szkolenie trwające ok. 7 h – najczęściej w godzinach 10 – 17 (czasami krócej, czasami dłużej – nie umawiamy się na konkretną liczbę godzin, tylko przejście krok po kroku całego materiału)
  • konsultacje i wsparcie merytoryczne (po szkoleniu),
  • imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu (na życzenie)

Wystawiamy faktury VAT. Warunkiem pewnej rezerwacji terminu szkolenia jest jego opłacenie.

Każde szkolenie możemy Także zaplanować i przygotować według Państwa potrzeb i oczekiwań.

Cennik szkoleń

Szkolenie indywidualne online (1 dzień)1500 zł
Szkolenie indywidualne stacjonarne (1 dzień)2100 zł
  • Podane ceny są cenami netto.
  • Wystawiamy faktury VAT.
  • Ceny szkoleń stacjonarnych dotyczą obsługiwanych miast – Warszawa, Łódź, Lublin, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań.
  • W przypadku zainteresowania organizacją szkolenia w innym mieście prosimy o kontakt.
  • Szkolenia stacjonarne organizujemy w nowoczesnych, klimatyzowanych biurach w centrum miasta. Podczas przerw kursanci mają dostęp do serwisu kawowego.

Wsparcie merytoryczne po szkoleniu

Po zakończonym szkoleniu otrzymujesz wsparcie merytoryczne. Zdajemy sobie sprawę, że są to dla naszych kursantów nowe tematy i trudno zapamiętać cały materiał w ciągu kilku godzin. Dlatego oferujemy bezpłatne konsultacje mailowe dla naszych kursantów. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania z zakresu szkolenia.

Ponadto w cenie szkolenia istnieje możliwość wygenerowania raportu o stronie Klienta lub stronie konkurencyjnej z poniższych narzędzi:

  • Ahrefs
  • Semrush
  • MOZ

Ramowy program szkolenia

SEO i pozycjonowanie dla początkujących (1 dzień)

1.       Informacje ogólne
  • Jak działa wyszukiwarka internetowa? – krótkie omówienie sposobów działania wyszukiwarek na przykładzie Google
  • Co to jest SEO i pozycjonowanie? – definicje oraz różnice, zalecenia Google
  • Co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania?
  • Reklamy Google AdWords – krótkie omówienie reklam Google Adwords jako alternatywy dla pozycjonowania
  • Czynniki wpływające na pozycję strony w wyszukiwarce – omówienie najważniejszych czynników rankingowych

2.       Słowa i frazy kluczowe

  • Jak dobrać frazy kluczowe? – znalezienie takich słów kluczowych, których używają klienci
  • Narzędzia wspomagające dobór słów kluczowych
    • KeywordTool
    • Planner Słów Kluczowych Google
    • Soovle
    • Google Trends
  • Strategia „długiego ogona” – na czym polega i czy warto z niej korzystać

3.       Optymalizacja strony internetowej

  • Treść jest kluczowa – jak tworzyć treści, aby były przyjazne dla użytkowników i wyszukiwarek
  • Nasycenie treści strony słowami kluczowymi – jak to robić naturalnie i skutecznie
  • Słowa kluczowe w obrazkach i innych elementach strony
  • Pozycjonowanie lokalne i Google Moja Firma

4.       Hiperłącza

  • Linki wychodzące – linkowanie wewnętrzne oraz wychodzące
  • Linki przychodzące – czym jest link building i dlaczego warto pozyskiwać linki
  • Jak pozyskiwać linki? – omówienie najważniejszych źródeł pozyskiwania linków oraz takich, z których nie warto korzystać

5.       Zaplecze SEO

  • Czym jest Zaplecze SEO – omówienie roli własnego zaplecza w pozycjonowaniu
  • Budowa zaplecza SEO – możliwości techniczne i organizacyjne, pomysły na strony zapleczowe
  • Jak linkować ze stron zapleczowych? – jak linkować skutecznie, aby nie narazić się wyszukiwarkom

6.       Narzędzia pozycjonera

  • Ahrefs
  • MOZ
  • SimilarWeb
  • Google Search Console
  • ExpiredDomains

7.      Audyt strony internetowej

  • Informacje ogólne
  • Słowa i frazy kluczowe
  • Statystyki
  • Treści i zawartość strony
  • Kwestie techniczne
  • Linki wewnętrzne
  • Linki wychodzące
  • Linki przychodzące

8.     Działania niedozwolone i kary od Google

  • Black Hat SEO – krótkie omówienie niedozwolonych technik pozycjonowania
  • Kary od Google – rodzaje kar i jak ich unikać
  • Kara od Google i co dalej? – strategia działania, gdy dostaniemy karę

9.      Podsumowanie i analiza rezultatów pozycjonowania

  • Narzędzia do śledzenia pozycji strony – kilka narzędzi przydatnych do śledzenia pozycji strony
  • Czego możemy się spodziewać? – omówienie jakich efektów pozycjonowania możemy się spodziewać, w jakim czasie i od czego to zależy

Autorzy programu szkolenia

Autorami programów szkoleń z WordPressa są Agnieszka Ciborowska i Jarosław Lipiński – autorzy książek o WordPressie, które ukazały się nakładem wydawnictwa Helion –  „WordPress dla początkujących” (grudzień 2017) oraz „WordPress 5 dla początkujących” (lipiec 2019). Od wielu lat zawodowo zajmujący się tworzeniem stron i portali internetowych.

W przygotowaniu jest nasza kolejna książka – „SEO dla początkujących”, która ukaże się latem tego roku nakładem wydawnictwa Helion.

Szkolenia z SEO są prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów z wieloletnim doświadczeniem.

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu indywidualnym?

W szkoleniu indywidualnym zazwyczaj bierze udział jeden Kursant. W szkoleniu może wziąć udział 2-3 kursantów z jednej firmy (każda dodatkowa osoba otrzymuje zniżkę 20%). Wszyscy uczestnicy są objęci wsparciem merytorycznym po szkoleniu.

Rezerwacja szkolenia

Rezerwacja szkolenia indywidualnego – prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego (przycisk poniżej). Po wysłaniu formularza otrzymają Państwo mailowo potwierdzenie dostępnych terminów, informacje na temat płatności oraz dodatkowe informacje na temat szkolenia.