Przejdź do treści
Strona główna » Kurs WordPress » Użytkownicy » Zarządzanie użytkownikami

Zarządzanie użytkownikami

    Poza edycją danych poszczególnych użytkowników, administrator może także trwale usuwać ich konta oraz nadawać im różne poziomy uprawnień (role).

    Jeżeli zdecydujesz się na usunięcie konta wybranego użytkownika, po kliknięciu w opcję „Usuń” zostaniesz przeniesiony do ekranu, w którym będziesz musiał zdecydować co zrobić z treściami (np. wpisami) wcześniej dodanymi przez tego użytkownika. Do wyboru są dwie możliwości – skasować całą treść (bezpowrotnie) lub przypisać ją do innego użytkownika.

    W ten sposób można np. połączyć ze sobą dwa konta jednej osoby. Jest to także sprytny sposób na ominięcie braku możliwości zmiany nazwy użytkownika. Jeżeli koniecznie chcesz zmienić swoją nazwę użytkownika (lub inny użytkownik chce to zrobić) możesz założyć nowe konto z poprawną nazwą, następnie przypisać do niego całą treść starego użytkownika, a stare konto – skasować.

    Zarządzanie użytkownikami w WordPressie / fot. Gerd Altmann