Indywidualne szkolenie z Google Ads (2 dni). Poznaj system reklamowy Google Ads (dawniej Google AdWords) od podstaw. Dowiedz się, jak opracować udaną kampanię i nią zarządzać, znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, śledzić konwersje i generować sprzedaż.
Podczas szkolenia zaczynamy od podstaw – obsługi i poruszania się po koncie reklamowym Google Ads, doboru odpowiednich fraz kluczowych i grup odbiorców. Omawiamy wszystkie najważniejsze rodzaje kampanii – w wyszukiwarce, produktową, displayową, remarketingową. Uczymy jak mierzyć efekty kampanii i jak je optymalizować. Przyjrzymy się także stronom docelowym, na które trafiają użytkownicy po kliknięciu w reklamę.
Szkolenie ma charakter indywidualny, zatem może na nim zostać omówiona Twoja strona lub sklep internetowy oraz Twoje konto reklamowe Google Ads (istniejące lub planowane).
- zajęcia w 100% praktyczne
- wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem
- możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika
- materiały dydaktyczne – książka „Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)
Co obejmuje cena szkolenia z Google Ads?
- szkolenie z Google Ads– Szkolenie trwa około 7h zegarowych dziennie (przez 2 dni), ale nie umawiamy się na konkretną liczbę godzin – jeśli kursant ma dodatkowe pytania, może zostać przedłużone. Podczas szkolenia przewidziane są przerwy (15 minutowe co około 1,5 godziny).
- dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych potrzeb – można przejść nasze szkolenie według domyślnego, standardowego programu, lub dopasować program do własnych potrzeb.
- materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z Google Ads. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Każde szkolenie możemy Także zaplanować i przygotować według Państwa potrzeb i oczekiwań.
Szkolenie z Google Ads Online
Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. Na szkoleniu stacjonarnym trener siedzi obok kursanta i krok po kroku mówi co należy robić, patrząc w jego monitor. Na szkoleniu online kursant udostępnia ekran trenerowi, a trener krok po kroku mówi, jakie kroki należy wykonywać.
Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.
Poznaj tajniki Google Ads – samodzielnie twórz i zarządzaj kampaniami reklamowymi.
Ramowy program szkolenia z Google Ads
Szkolenie Google Ads – dzień 1
- Wprowadzenie do Google Ads
- Co to jest Google Ads?
- Rodzaje reklam
- Rodzaje kampanii
- Tworzenie konta
- Podstawy Google Ads
- Co to jest kampania?
- Co to jest grupa reklam?
- Co to jest reklama?
- Rodzaje i cele kampanii
- Cele kampanii
- Budżet i ustalanie stawek
- Dobór fraz kluczowych
- Jak szukać fraz kluczowych?
- Jak dobierać frazy kluczowe?
- Typy dopasowania fraz kluczowych
- Najczęściej popełniane błędy
- Grupy odbiorców
- Rodzaje grup
- Lokalizacje
- Języki
- Dane demograficzne
- Zainteresowania
- Dobór grupy odbiorców
- Najczęściej popełniane błędy
- Tworzenie reklam
- Reklamy graficzne
- Reklamy tekstowe
- Jak pisać przekonujące teksty reklam
- Rozszerzenia reklam
- Kampania w sieci wyszukiwania
- Kampanie w sieci wyszukiwania – wprowadzenie
- Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania krok po kroku
- Kierowanie na słowa kluczowe
- Odbiorcy
- Stawki
- Kampanie displayowe
- Kampanie displayowe – wprowadzenie
- Tworzenie kampanii displayowej krok po kroku
- Formaty i rodzaje reklam
- Budżet i stawki
- Odbiorcy i kierowanie
Szkolenie Google Ads – dzień 2
- Strona docelowa
- Czym jest strona docelowa
- Rodzaje stron docelowych
- Elementy strony docelowej
- Strona docelowa – dobre praktyki
- Kampania Zakupy Google
- Zakupy Google – wprowadzenie
- Tworzenie kampanii Zakupy Google krok po kroku
- Prezentacja produktów
- Konkurencja i stawki
- Kampania remarketingowa
- Co to jest kampania remarketingowa?
- Rodzaje remarketingu
- Zasady tworzenia kampanii remarketingowych
- Instalacja tagu remarketingowego
- Najczęściej popełniane błędy
- Mierzenie efektów
- Statystyki oglądalności
- Statystyki kliknięć
- Śledzenie konwersji
- Raporty Google Ads
- Optymalizacja reklam
- Aukcje reklam
- Wynik jakości
- Testy A/B i eksperymenty
- Optymalizacja skuteczności kampanii
- Jak nie zmarnować budżetu?
- Ćwiczenia praktyczne
- Analiza istniejących kampanii
- Budowa strategii reklamowej pod kątem uczestnika
Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?
Nasze szkolenia prowadzone są w formule 1:1 – jeden trener na jednego uczestnika. W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział 2-3 kursantów z jednej firmy – dostosowujemy wspólny program pod wszystkich kursantów. Każda dodatkowa osoba otrzymuje zniżkę 30%.
Rezerwacja szkolenia
Nasze szkolenie można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie może się odbyć zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Jesteśmy elastyczni i staramy się dopasować terminy tak, aby odpowiadały naszym Klientom.