Przejdź do treści

Szkolenie Google Ads

4000,00 11280,00  netto

SKU: Brak danych Kategoria:

Indywidualne szkolenie z Google Ads (2 dni). Poznaj system reklamowy Google Ads (dawniej Google AdWords) od podstaw. Dowiedz się, jak opracować udaną kampanię i nią zarządzać, znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, śledzić konwersje i generować sprzedaż.

Podczas szkolenia zaczynamy od podstaw – obsługi i poruszania się po koncie reklamowym Google Ads, doboru odpowiednich fraz kluczowych i grup odbiorców. Omawiamy wszystkie najważniejsze rodzaje kampanii – w wyszukiwarce, produktową, displayową, remarketingową. Uczymy jak mierzyć efekty kampanii i jak je optymalizować. Przyjrzymy się także stronom docelowym, na które trafiają użytkownicy po kliknięciu w reklamę.

Szkolenie ma charakter indywidualny, zatem może na nim zostać omówiona Twoja strona lub sklep internetowy oraz Twoje konto reklamowe Google Ads (istniejące lub planowane).
  • zajęcia w 100% praktyczne
  • wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem
  • możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika
  • materiały dydaktyczne – książka „Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów” (wyd. Helion)
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)

Co obejmuje cena szkolenia z Google Ads?

  • szkolenie z Google Ads– Szkolenie trwa około 7h zegarowych dziennie (przez 2 dni), ale nie umawiamy się na konkretną liczbę godzin – jeśli kursant ma dodatkowe pytania, może zostać przedłużone. Podczas szkolenia przewidziane są przerwy (15 minutowe co około 1,5 godziny).
  • dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych potrzeb – można przejść nasze szkolenie według domyślnego, standardowego programu, lub dopasować program do własnych potrzeb.
  • materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.” (wyd. Helion)
  • certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z Google Ads. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Każde szkolenie możemy Także zaplanować i przygotować według Państwa potrzeb i oczekiwań.

Szkolenie z Google Ads Online

Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. Na szkoleniu stacjonarnym trener siedzi obok kursanta i krok po kroku mówi co należy robić, patrząc w jego monitor. Na szkoleniu online kursant udostępnia ekran trenerowi, a trener krok po kroku mówi, jakie kroki należy wykonywać.

Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.

Poznaj tajniki Google Ads – samodzielnie twórz i zarządzaj kampaniami reklamowymi.

Ramowy program szkolenia z Google Ads

Szkolenie Google Ads – dzień 1

  1. Wprowadzenie do Google Ads
    • Co to jest Google Ads?
    • Rodzaje reklam
    • Rodzaje kampanii
    • Tworzenie konta
  2. Podstawy Google Ads
    • Co to jest kampania?
    • Co to jest grupa  reklam?
    • Co to jest reklama?
    • Rodzaje i cele kampanii
    • Cele kampanii
    • Budżet i ustalanie stawek
  3. Dobór fraz kluczowych
    • Jak szukać fraz kluczowych?
    • Jak dobierać frazy kluczowe?
    • Typy dopasowania fraz kluczowych
    • Najczęściej popełniane błędy
  4. Grupy odbiorców
    • Rodzaje grup
    • Lokalizacje
    • Języki
    • Dane demograficzne
    • Zainteresowania
    • Dobór grupy odbiorców
    • Najczęściej popełniane błędy
  5. Tworzenie reklam
    • Reklamy graficzne
    • Reklamy tekstowe
    • Jak pisać przekonujące teksty reklam
    • Rozszerzenia reklam
  6. Kampania w sieci wyszukiwania
    • Kampanie w sieci wyszukiwania – wprowadzenie
    • Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania krok po kroku
    • Kierowanie na słowa kluczowe
    • Odbiorcy
    • Stawki
  7. Kampanie displayowe
    • Kampanie displayowe – wprowadzenie
    • Tworzenie kampanii displayowej krok po kroku
    • Formaty i rodzaje reklam
    • Budżet i stawki
    • Odbiorcy i kierowanie

Szkolenie Google Ads – dzień 2

  1. Strona docelowa
    • Czym jest strona docelowa
    • Rodzaje stron docelowych
    • Elementy strony docelowej
    • Strona docelowa – dobre praktyki
  2. Kampania Zakupy Google
    • Zakupy Google – wprowadzenie
    • Tworzenie kampanii Zakupy Google krok po kroku
    • Prezentacja produktów
    • Konkurencja i stawki
  3. Kampania remarketingowa
    • Co to jest kampania remarketingowa?
    • Rodzaje remarketingu
    • Zasady tworzenia kampanii remarketingowych
    • Instalacja tagu remarketingowego
    • Najczęściej popełniane błędy
  4. Mierzenie efektów
    • Statystyki oglądalności
    • Statystyki kliknięć
    • Śledzenie konwersji
    • Raporty Google Ads
  5. Optymalizacja reklam
    • Aukcje reklam
    • Wynik jakości
    • Testy A/B i eksperymenty
    • Optymalizacja skuteczności kampanii
    • Jak nie zmarnować budżetu?
  6. Ćwiczenia praktyczne
    • Analiza istniejących kampanii
    • Budowa strategii reklamowej pod kątem uczestnika

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Nasze szkolenia prowadzone są w formule 1:1 – jeden trener na jednego uczestnika. W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział  2-3 kursantów z jednej firmy – dostosowujemy wspólny program pod wszystkich kursantów. Każda dodatkowa osoba otrzymuje zniżkę 30%.

Rezerwacja szkolenia

Nasze szkolenie można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie może się odbyć zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Jesteśmy elastyczni i staramy się dopasować terminy tak, aby odpowiadały naszym Klientom.

Program

Szkolenie Google Ads – dzień 1

  1. Wprowadzenie do Google Ads
    • Co to jest Google Ads?
    • Rodzaje reklam
    • Rodzaje kampanii
    • Tworzenie konta
  2. Podstawy Google Ads
    • Co to jest kampania?
    • Co to jest grupa  reklam?
    • Co to jest reklama?
    • Rodzaje i cele kampanii
    • Cele kampanii
    • Budżet i ustalanie stawek
  3. Dobór fraz kluczowych
    • Jak szukać fraz kluczowych?
    • Jak dobierać frazy kluczowe?
    • Typy dopasowania fraz kluczowych
    • Najczęściej popełniane błędy
  4. Grupy odbiorców
    • Rodzaje grup
    • Lokalizacje
    • Języki
    • Dane demograficzne
    • Zainteresowania
    • Dobór grupy odbiorców
    • Najczęściej popełniane błędy
  5. Tworzenie reklam
    • Reklamy graficzne
    • Reklamy tekstowe
    • Jak pisać przekonujące teksty reklam
    • Rozszerzenia reklam
  6. Kampania w sieci wyszukiwania
    • Kampanie w sieci wyszukiwania – wprowadzenie
    • Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania krok po kroku
    • Kierowanie na słowa kluczowe
    • Odbiorcy
    • Stawki
  7. Kampanie displayowe
    • Kampanie displayowe – wprowadzenie
    • Tworzenie kampanii displayowej krok po kroku
    • Formaty i rodzaje reklam
    • Budżet i stawki
    • Odbiorcy i kierowanie

Szkolenie Google Ads – dzień 2

  1. Strona docelowa
    • Czym jest strona docelowa
    • Rodzaje stron docelowych
    • Elementy strony docelowej
    • Strona docelowa – dobre praktyki
  2. Kampania Zakupy Google
    • Zakupy Google – wprowadzenie
    • Tworzenie kampanii Zakupy Google krok po kroku
    • Prezentacja produktów
    • Konkurencja i stawki
  3. Kampania remarketingowa
    • Co to jest kampania remarketingowa?
    • Rodzaje remarketingu
    • Zasady tworzenia kampanii remarketingowych
    • Instalacja tagu remarketingowego
    • Najczęściej popełniane błędy
  4. Mierzenie efektów
    • Statystyki oglądalności
    • Statystyki kliknięć
    • Śledzenie konwersji
    • Raporty Google Ads
  5. Optymalizacja reklam
    • Aukcje reklam
    • Wynik jakości
    • Testy A/B i eksperymenty
    • Optymalizacja skuteczności kampanii
    • Jak nie zmarnować budżetu?
  6. Ćwiczenia praktyczne
    • Analiza istniejących kampanii
    • Budowa strategii reklamowej pod kątem uczestnika

Dofinansowanie

Nasza firma posiada wdrożoną normę ISO 9001:2015  dzięki czemu można ubiegać się o dofinansowanie naszych usług szkoleniowych i doradczych między innymi z BUR. Baza Usług Rozwojowych (BUR) to ogólnodostępna, bezpłatna platforma ofert usług rozwojowych, głównie szkoleń, kursów oraz konsultacji. Jest kontynuacją działającej w przeszłości wyszukiwarki szkoleń Inwestycje w Kadry. Z dofinansowania z BUR mogą skorzystać mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mające siedzibę we wszystkich województwach poza mazowieckim i pomorskim. Więcej informacji: https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Aby skorzystać z dofinansowania BUR prosimy o przesłanie adnotacji w uwagach do zamówienia – wstawimy do bazy BUR dokładnie takie szkolenie, na jakie chcą się Państwo zapisać (z uzgodnionym terminem, zakresem szkolenia itp.), co ułatwi załatwienie wszystkich formalności związanych z dofinansowaniem. 


Ponadto często organizujemy szkolenia dofinansowane z Urzędów Pracy oraz organizacji zajmujących się aktywizacją zawodową. Sprawdź możliwości finansowania w swojej okolicy, a my chętnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności.

Terminy

Nasze szkolenia indywidualne można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. 

Prosimy o kontakt w celu ustalenia dogodnego terminu. 

Lokalizacje

Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. 

Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.

Organizujemy także szkolenia stacjonarne w następujących miastach:

  • Warszawa
  • Łódź
  • Lublin
  • Kraków
  • Katowice
  • Wrocław
  • Poznań

 

Szkolenia odbywają się w nowoczesnych, klimatyzowanych biurach wynajmowanych w sieci Regus.  Możemy także zorganizować szkolenie w siedzibie Klienta oraz w innych miejscowościach na terenie całej Polski – prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

FAQ

Czy w szkoleniu indywidualnym może wziąć udział tylko jedna osoba?

W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział maksymalnie 3 uczestników. 2 i 3 osoba otrzymuje rabat 30%. Możemy także zorganizować szkolenie grupowe – w przypadku zainteresowania taką formą szkolenia prosimy o kontakt.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT.

W jakiej formie odbywają się zajęcia?

Zajęcia odbywają się online – za pomocą programu Skype, Zoom lub Teams (do wyboru). Mogą także odbyć się stacjonarnie w wynajętym przez nas biurze szkoleniowym lub w siedzibie Klienta.

Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia?

Tak, każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Grupy

W przypadku zainteresowania ofertą szkolenia grupowego (dla 4 lub więcej osób) prosimy o wypełnienie poniższego formularza:

    Informacje kontaktowe: