Przejdź do treści

Szkolenie E‑commerce

3000,00 10080,00  netto

SKU: Brak danych Kategoria:

Indywidualne szkolenie z e-commerce dla początkujących (2 dni). Na szkoleniu z e-commerce dowiesz się jak stworzyć profesjonalną strategię promocji sklepu internetowego, a następnie ją skutecznie zrealizować. Nauczysz się tego co najważniejsze – jak zoptymalizować swój biznes e-commerce i zwiększyć sprzedaż.

Podczas szkolenia indywidualnego trener może omówić zagadnienia wymienione w programie na podstawie Twojego istniejącego lub planowanego sklepu internetowego. Wspólnie wykonacie analizę sklepu oraz zaplanujecie strategię marketingową.

Sprawdź jak korzystać z najnowszych technik i narzędzi marketingowych, aby rozwijać swój biznes e-commerce.
  • zajęcia w 100% praktyczne
  • wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem
  • możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika
  • materiały dydaktyczne – książka „E-Commerce 2.0 (wyd. Helion)
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)
Nasze szkolenie to kompleksowe przygotowanie do prowadzenia i promowania sklepu internetowego.

Co obejmuje cena szkolenia z e-commerce?

  • szkolenie z e-commerce– Szkolenie trwa około 7h zegarowych dziennie (przez 2 dni), ale nie umawiamy się na konkretną liczbę godzin – jeśli kursant ma dodatkowe pytania, może zostać przedłużone. Podczas szkolenia przewidziane są przerwy (15 minutowe co około 1,5 godziny).
  • dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych potrzeb – można przejść nasze szkolenie według domyślnego, standardowego programu, lub dopasować program do własnych potrzeb.
  • materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „E-Commerce 2.0” (wyd. Helion)
  • certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z e-commerce. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Każde szkolenie możemy Także zaplanować i przygotować według Państwa potrzeb i oczekiwań.

Szkolenie z e-commerce Online

Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. Na szkoleniu stacjonarnym trener siedzi obok kursanta i krok po kroku mówi co należy robić, patrząc w jego monitor. Na szkoleniu online kursant udostępnia ekran trenerowi, a trener krok po kroku mówi, jakie kroki należy wykonywać.

Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.

Ramowy program szkolenia z e-commerce

Szkolenie e-commerce – dzień 1

  1. Wprowadzenie do e-commerce
  2. Klienci sklepów internetowych
    • Definiowanie grupy docelowej
    • Jak zapadają decyzje zakupowe
    • Porzucanie koszyka – jak mu przeciwdziałać?
    • Lejek sprzedażowy
  3. Prezentacja oferty
    • Prezentacja produktów i usług
    • Prezentacja kategorii
    • Strona główna sklepu
    • Content marketing w e-commerce
    • Optymalizacja procesu zakupowego
  4. Obsługa Klienta
    • Możliwości kontaktu
    • Komunikacja przedsprzedażowa
    • Komunikacja posprzedażowa
    • Emaile transakcyjne
    • Budowanie lojalności
  5. Platformy sprzedażowe
    • Allegro
    • Amazon
    • Ebay
    • Empik
    • Inne
  6. Marketing rekomendacji
    • Opinie od klientów – dlaczego są ważne?
    • Gdzie zbierać opinie od klientów? (sklep, media społecznościowe, Google, Ceneo, inne portale z opiniami)
    • Jak zbierać opinie od klientów?
  7. Pozycjonowanie sklepu internetowego – wprowadzenie

Szkolenie e-commerce – dzień 2

  1. Promocja sklepu internetowego
    • Google – reklama displayowa, kampanie w sieci wyszukiwania, Zakupy Google, remarketing
    • Facebook Ads
    • Email marketing
    • Kupony rabatowe
    • Inne sposoby
  2. Marketing automation
    • Baselinker
    • GetResponse
    • SalesManago
  3. Programy partnerskie
    • Własny program partnerski
    • Sieci partnerskie
  4. Email marketing
    • Newslettery
    • Mailingi
  5. Analiza konkurencji
    • Jak przeprowadzić analizę konkurencji?
    • Na co zwrócić uwagę?
    • Narzędzia do analizy konkurencji
  6. Pozyskiwanie leadów
    • Leady B2B i B2C
    • Metody pozyskiwania leadów
    • Skuteczna landing page
  7. Pomiar skuteczności
  8. Statystyki odwiedzin
    • Statystyki sprzedaży
    • Szczegółowe raporty
    • Optymalizacja na podstawie wyników

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Nasze szkolenia prowadzone są w formule 1:1 – jeden trener na jednego uczestnika. W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział  2-3 kursantów z jednej firmy – dostosowujemy wspólny program pod wszystkich kursantów. Każda dodatkowa osoba otrzymuje zniżkę 30%.

Rezerwacja szkolenia

Nasze szkolenie można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie może się odbyć zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Jesteśmy elastyczni i staramy się dopasować terminy tak, aby odpowiadały naszym Klientom.

Program

Szkolenie e-commerce – dzień 1

  1. Wprowadzenie do e-commerce
  2. Klienci sklepów internetowych
    • Definiowanie grupy docelowej
    • Jak zapadają decyzje zakupowe
    • Porzucanie koszyka – jak mu przeciwdziałać?
    • Lejek sprzedażowy
  3. Prezentacja oferty
    • Prezentacja produktów i usług
    • Prezentacja kategorii
    • Strona główna sklepu
    • Content marketing w e-commerce
    • Optymalizacja procesu zakupowego
  4. Obsługa Klienta
    • Możliwości kontaktu
    • Komunikacja przedsprzedażowa
    • Komunikacja posprzedażowa
    • Emaile transakcyjne
    • Budowanie lojalności
  5. Platformy sprzedażowe
    • Allegro
    • Amazon
    • Ebay
    • Empik
    • Inne
  6. Marketing rekomendacji
    • Opinie od klientów – dlaczego są ważne?
    • Gdzie zbierać opinie od klientów? (sklep, media społecznościowe, Google, Ceneo, inne portale z opiniami)
    • Jak zbierać opinie od klientów?
  7. Pozycjonowanie sklepu internetowego – wprowadzenie

Szkolenie e-commerce – dzień 2

  1. Promocja sklepu internetowego
    • Google – reklama displayowa, kampanie w sieci wyszukiwania, Zakupy Google, remarketing
    • Facebook Ads
    • Email marketing
    • Kupony rabatowe
    • Inne sposoby
  2. Marketing automation
    • Baselinker
    • GetResponse
    • SalesManago
  3. Programy partnerskie
    • Własny program partnerski
    • Sieci partnerskie
  4. Email marketing
    • Newslettery
    • Mailingi
  5. Analiza konkurencji
    • Jak przeprowadzić analizę konkurencji?
    • Na co zwrócić uwagę?
    • Narzędzia do analizy konkurencji
  6. Pozyskiwanie leadów
    • Leady B2B i B2C
    • Metody pozyskiwania leadów
    • Skuteczna landing page
  7. Pomiar skuteczności
  8. Statystyki odwiedzin
    • Statystyki sprzedaży
    • Szczegółowe raporty
    • Optymalizacja na podstawie wyników

Dofinansowanie

Nasza firma posiada wdrożoną normę ISO 9001:2015  dzięki czemu można ubiegać się o dofinansowanie naszych usług szkoleniowych i doradczych między innymi z BUR. Baza Usług Rozwojowych (BUR) to ogólnodostępna, bezpłatna platforma ofert usług rozwojowych, głównie szkoleń, kursów oraz konsultacji. Jest kontynuacją działającej w przeszłości wyszukiwarki szkoleń Inwestycje w Kadry. Z dofinansowania z BUR mogą skorzystać mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mające siedzibę we wszystkich województwach poza mazowieckim i pomorskim. Więcej informacji: https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Aby skorzystać z dofinansowania BUR prosimy o przesłanie adnotacji w uwagach do zamówienia – wstawimy do bazy BUR dokładnie takie szkolenie, na jakie chcą się Państwo zapisać (z uzgodnionym terminem, zakresem szkolenia itp.), co ułatwi załatwienie wszystkich formalności związanych z dofinansowaniem. 


Ponadto często organizujemy szkolenia dofinansowane z Urzędów Pracy oraz organizacji zajmujących się aktywizacją zawodową. Sprawdź możliwości finansowania w swojej okolicy, a my chętnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności.

Terminy

Nasze szkolenia indywidualne można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. 

Prosimy o kontakt w celu ustalenia dogodnego terminu. 

Lokalizacje

Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. 

Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.

Organizujemy także szkolenia stacjonarne w następujących miastach:

  • Warszawa
  • Łódź
  • Lublin
  • Kraków
  • Katowice
  • Wrocław
  • Poznań

 

Szkolenia odbywają się w nowoczesnych, klimatyzowanych biurach wynajmowanych w sieci Regus.  Możemy także zorganizować szkolenie w siedzibie Klienta oraz w innych miejscowościach na terenie całej Polski – prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

FAQ

Czy w szkoleniu indywidualnym może wziąć udział tylko jedna osoba?

W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział maksymalnie 3 uczestników. 2 i 3 osoba otrzymuje rabat 30%. Możemy także zorganizować szkolenie grupowe – w przypadku zainteresowania taką formą szkolenia prosimy o kontakt.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT.

W jakiej formie odbywają się zajęcia?

Zajęcia odbywają się online – za pomocą programu Skype, Zoom lub Teams (do wyboru). Mogą także odbyć się stacjonarnie w wynajętym przez nas biurze szkoleniowym lub w siedzibie Klienta.

Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia?

Tak, każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Grupy

W przypadku zainteresowania ofertą szkolenia grupowego (dla 4 lub więcej osób) prosimy o wypełnienie poniższego formularza:

    Informacje kontaktowe: