Indywidualne szkolenie z e-commerce dla początkujących (2 dni). Na szkoleniu z e-commerce dowiesz się jak stworzyć profesjonalną strategię promocji sklepu internetowego, a następnie ją skutecznie zrealizować. Nauczysz się tego co najważniejsze – jak zoptymalizować swój biznes e-commerce i zwiększyć sprzedaż.
Podczas szkolenia indywidualnego trener może omówić zagadnienia wymienione w programie na podstawie Twojego istniejącego lub planowanego sklepu internetowego. Wspólnie wykonacie analizę sklepu oraz zaplanujecie strategię marketingową.
Sprawdź jak korzystać z najnowszych technik i narzędzi marketingowych, aby rozwijać swój biznes e-commerce.
- zajęcia w 100% praktyczne
- wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem
- możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika
- materiały dydaktyczne – książka „E-Commerce 2.0„ (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)
Nasze szkolenie to kompleksowe przygotowanie do prowadzenia i promowania sklepu internetowego.
Co obejmuje cena szkolenia z e-commerce?
- szkolenie z e-commerce– Szkolenie trwa około 7h zegarowych dziennie (przez 2 dni), ale nie umawiamy się na konkretną liczbę godzin – jeśli kursant ma dodatkowe pytania, może zostać przedłużone. Podczas szkolenia przewidziane są przerwy (15 minutowe co około 1,5 godziny).
- dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych potrzeb – można przejść nasze szkolenie według domyślnego, standardowego programu, lub dopasować program do własnych potrzeb.
- materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „E-Commerce 2.0” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z e-commerce. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Każde szkolenie możemy Także zaplanować i przygotować według Państwa potrzeb i oczekiwań.
Szkolenie z e-commerce Online
Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. Na szkoleniu stacjonarnym trener siedzi obok kursanta i krok po kroku mówi co należy robić, patrząc w jego monitor. Na szkoleniu online kursant udostępnia ekran trenerowi, a trener krok po kroku mówi, jakie kroki należy wykonywać.
Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.
Ramowy program szkolenia z e-commerce
Szkolenie e-commerce – dzień 1
- Wprowadzenie do e-commerce
- Klienci sklepów internetowych
- Definiowanie grupy docelowej
- Jak zapadają decyzje zakupowe
- Porzucanie koszyka – jak mu przeciwdziałać?
- Lejek sprzedażowy
- Prezentacja oferty
- Prezentacja produktów i usług
- Prezentacja kategorii
- Strona główna sklepu
- Content marketing w e-commerce
- Optymalizacja procesu zakupowego
- Obsługa Klienta
- Możliwości kontaktu
- Komunikacja przedsprzedażowa
- Komunikacja posprzedażowa
- Emaile transakcyjne
- Budowanie lojalności
- Platformy sprzedażowe
- Allegro
- Amazon
- Ebay
- Empik
- Inne
- Marketing rekomendacji
- Opinie od klientów – dlaczego są ważne?
- Gdzie zbierać opinie od klientów? (sklep, media społecznościowe, Google, Ceneo, inne portale z opiniami)
- Jak zbierać opinie od klientów?
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – wprowadzenie
Szkolenie e-commerce – dzień 2
- Promocja sklepu internetowego
- Google – reklama displayowa, kampanie w sieci wyszukiwania, Zakupy Google, remarketing
- Facebook Ads
- Email marketing
- Kupony rabatowe
- Inne sposoby
- Marketing automation
- Baselinker
- GetResponse
- SalesManago
- Programy partnerskie
- Własny program partnerski
- Sieci partnerskie
- Email marketing
- Newslettery
- Mailingi
- Analiza konkurencji
- Jak przeprowadzić analizę konkurencji?
- Na co zwrócić uwagę?
- Narzędzia do analizy konkurencji
- Pozyskiwanie leadów
- Leady B2B i B2C
- Metody pozyskiwania leadów
- Skuteczna landing page
- Pomiar skuteczności
- Statystyki odwiedzin
- Statystyki sprzedaży
- Szczegółowe raporty
- Optymalizacja na podstawie wyników
Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?
Nasze szkolenia prowadzone są w formule 1:1 – jeden trener na jednego uczestnika. W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział 2-3 kursantów z jednej firmy – dostosowujemy wspólny program pod wszystkich kursantów. Każda dodatkowa osoba otrzymuje zniżkę 30%.
Rezerwacja szkolenia
Nasze szkolenie można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie może się odbyć zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Jesteśmy elastyczni i staramy się dopasować terminy tak, aby odpowiadały naszym Klientom.