Przejdź do treści

Szkolenie Facebook

3600,00 10680,00  netto

SKU: Brak danych Kategoria:

Indywidualne szkolenie z marketingu na portalu Facebook (2 dni). Na szkoleniu nauczysz się tworzyć profesjonalne i aktywne strony FanPage, pozyskiwać fanów i utrzymywać ich zainteresowanie. Tworzyć atrakcyjne i angażujące posty, organizować konkursy i wydarzenia. Dowiesz się jak tworzyć i wykorzystywać do swoich celów grupy na Facebooku oraz jak wystawiać produkty w menadżerze sprzedaży.  

Druga część szkolenia poświęcona jest płatnym reklamom na Facebooku. Dowiesz się jak tworzyć reklamy i nimi zarządzać, jak dobierać grupy odbiorców, jak uruchomić reklamę remarketingową (oraz zainstalować Pixel Facebooka). Nauczysz się generować raporty, interpretować statystyki i wyciągać z nich najważniejsze informacje.

Szkolenie ma charakter indywidualny, zatem może na nim zostać omówiony Twój FanPage (istniejący lub planowany) oraz strategia promocji Twojej firmy na Facebooku.
  • zajęcia w 100% praktyczne
  • wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem
  • możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika
  • materiały dydaktyczne – książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” (wyd. Grupa Marketer)
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)

Co obejmuje cena szkolenia z marketingu na Facebooku?

  • szkolenie z marketngu na Facebooku– Szkolenie trwa około 7h zegarowych dziennie (przez 2 dni), ale nie umawiamy się na konkretną liczbę godzin – jeśli kursant ma dodatkowe pytania, może zostać przedłużone. Podczas szkolenia przewidziane są przerwy (15 minutowe co około 1,5 godziny).
  • dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych potrzeb – można przejść nasze szkolenie według domyślnego, standardowego programu, lub dopasować program do własnych potrzeb.
  • materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie.” (wyd. Helion)
  • certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z marketingu na Facebooku. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Każde szkolenie możemy Także zaplanować i przygotować według Państwa potrzeb i oczekiwań.

Szkolenie z marketingu na Facebooku Online

Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. Na szkoleniu stacjonarnym trener siedzi obok kursanta i krok po kroku mówi co należy robić, patrząc w jego monitor. Na szkoleniu online kursant udostępnia ekran trenerowi, a trener krok po kroku mówi, jakie kroki należy wykonywać.

Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.

Ramowy program szkolenia z marketingu na Facebooku

Szkolenie Facebook – dzień 1

  1. Facebook – podstawowe informacje
  2. FanPage
    • Tworzenie
    • Ustawienia
    • Zarządzanie
    • Zasięg organiczny
  3. Pozyskiwanie fanów
    • Sposoby na początek
    • Metody darmowe
    • Metody płatne
  4. Utrzymywanie fanów
    • Zasięg organiczny
    • Wyczerpywanie się grup odbiorców
    • Utrzymywanie zainteresowania fanów
    • Radzenie sobie z hejtem i złymi opiniami
    • Obsługa klienta na Facebooku
  5. Posty na Facebooku
    • Rodzaje postów
    • Pomysły na posty
    • Planowanie postów
  6. Grupy na Facebooku
    • Czym się różnią grupy od stron?
    • Zakładanie grupy
    • Pozyskiwanie członków
    • Do czego mogą przydać się grupy?
  7. Konkursy na Facebooku
    • Legalny konkurs
    • Rodzaje konkursów
    • Wskazówki
  8. Wydarzenia na Facebooku
    • Tworzenie wydarzeń
    • Promowanie wydarzeń
  9. Bezpieczeństwo konta
    • Przeciwdziałanie włamaniom
    • Blokady konta
    • Bezpieczeństwo danych osobowych

Szkolenie Facebook – dzień 2

  1. Reklamy na Facebooku
    • Rodzaje reklam
    • Formaty reklam
    • Ustawienia reklam
  2. Grupy odbiorców
    • Rodzaje grup odbiorców
    • Targetowanie
  3. Meta Ads – panel zarządzania reklamami
  4. Konto reklamowe
    • Poruszanie się po panelu
    • Najważniejsze funkcjonalności
    • Płatności i rozliczenia
  5. Remarketing
    • Pixel Facebooka
    • Tworzenie kampanii remarketingowej
    • Wskazówki i dobre praktyki
  6. Menadżer sprzedaży
    • Produkty na Facebooku
    • Automatyzacja
  7. Raporty i statystyki
    • Statystyki reklam
    • Zaawansowane raporty
    • Optymalizacja reklam

Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?

Nasze szkolenia prowadzone są w formule 1:1 – jeden trener na jednego uczestnika. W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział  2-3 kursantów z jednej firmy – dostosowujemy wspólny program pod wszystkich kursantów. Każda dodatkowa osoba otrzymuje zniżkę 30%.

Rezerwacja szkolenia

Nasze szkolenie można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie może się odbyć zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Jesteśmy elastyczni i staramy się dopasować terminy tak, aby odpowiadały naszym Klientom.

Program

Szkolenie Facebook – dzień 1

  1. Facebook – podstawowe informacje
  2. FanPage
    • Tworzenie
    • Ustawienia
    • Zarządzanie
    • Zasięg organiczny
  3. Pozyskiwanie fanów
    • Sposoby na początek
    • Metody darmowe
    • Metody płatne
  4. Utrzymywanie fanów
    • Zasięg organiczny
    • Wyczerpywanie się grup odbiorców
    • Utrzymywanie zainteresowania fanów
    • Radzenie sobie z hejtem i złymi opiniami
    • Obsługa klienta na Facebooku
  5. Posty na Facebooku
    • Rodzaje postów
    • Pomysły na posty
    • Planowanie postów
  6. Grupy na Facebooku
    • Czym się różnią grupy od stron?
    • Zakładanie grupy
    • Pozyskiwanie członków
    • Do czego mogą przydać się grupy?
  7. Konkursy na Facebooku
    • Legalny konkurs
    • Rodzaje konkursów
    • Wskazówki
  8. Wydarzenia na Facebooku
    • Tworzenie wydarzeń
    • Promowanie wydarzeń
  9. Bezpieczeństwo konta
    • Przeciwdziałanie włamaniom
    • Blokady konta
    • Bezpieczeństwo danych osobowych

Szkolenie Facebook – dzień 2

  1. Reklamy na Facebooku
    • Rodzaje reklam
    • Formaty reklam
    • Ustawienia reklam
  2. Grupy odbiorców
    • Rodzaje grup odbiorców
    • Targetowanie
  3. Meta Ads – panel zarządzania reklamami
  4. Konto reklamowe
    • Poruszanie się po panelu
    • Najważniejsze funkcjonalności
    • Płatności i rozliczenia
  5. Remarketing
    • Pixel Facebooka
    • Tworzenie kampanii remarketingowej
    • Wskazówki i dobre praktyki
  6. Menadżer sprzedaży
    • Produkty na Facebooku
    • Automatyzacja
  7. Raporty i statystyki
    • Statystyki reklam
    • Zaawansowane raporty
    • Optymalizacja reklam

Dofinansowanie

Nasza firma posiada wdrożoną normę ISO 9001:2015  dzięki czemu można ubiegać się o dofinansowanie naszych usług szkoleniowych i doradczych między innymi z BUR. Baza Usług Rozwojowych (BUR) to ogólnodostępna, bezpłatna platforma ofert usług rozwojowych, głównie szkoleń, kursów oraz konsultacji. Jest kontynuacją działającej w przeszłości wyszukiwarki szkoleń Inwestycje w Kadry. Z dofinansowania z BUR mogą skorzystać mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa mające siedzibę we wszystkich województwach poza mazowieckim i pomorskim. Więcej informacji: https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Aby skorzystać z dofinansowania BUR prosimy o przesłanie adnotacji w uwagach do zamówienia – wstawimy do bazy BUR dokładnie takie szkolenie, na jakie chcą się Państwo zapisać (z uzgodnionym terminem, zakresem szkolenia itp.), co ułatwi załatwienie wszystkich formalności związanych z dofinansowaniem. 


Ponadto często organizujemy szkolenia dofinansowane z Urzędów Pracy oraz organizacji zajmujących się aktywizacją zawodową. Sprawdź możliwości finansowania w swojej okolicy, a my chętnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności.

Terminy

Nasze szkolenia indywidualne można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. 

Prosimy o kontakt w celu ustalenia dogodnego terminu. 

Lokalizacje

Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. 

Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.

Organizujemy także szkolenia stacjonarne w następujących miastach:

  • Warszawa
  • Łódź
  • Lublin
  • Kraków
  • Katowice
  • Wrocław
  • Poznań

 

Szkolenia odbywają się w nowoczesnych, klimatyzowanych biurach wynajmowanych w sieci Regus.  Możemy także zorganizować szkolenie w siedzibie Klienta oraz w innych miejscowościach na terenie całej Polski – prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

FAQ

Czy w szkoleniu indywidualnym może wziąć udział tylko jedna osoba?

W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział maksymalnie 3 uczestników. 2 i 3 osoba otrzymuje rabat 30%. Możemy także zorganizować szkolenie grupowe – w przypadku zainteresowania taką formą szkolenia prosimy o kontakt.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT.

W jakiej formie odbywają się zajęcia?

Zajęcia odbywają się online – za pomocą programu Skype, Zoom lub Teams (do wyboru). Mogą także odbyć się stacjonarnie w wynajętym przez nas biurze szkoleniowym lub w siedzibie Klienta.

Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia?

Tak, każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Grupy

W przypadku zainteresowania ofertą szkolenia grupowego (dla 4 lub więcej osób) prosimy o wypełnienie poniższego formularza:

    Informacje kontaktowe: