Indywidualne szkolenie z marketingu na portalu Facebook (2 dni). Na szkoleniu nauczysz się tworzyć profesjonalne i aktywne strony FanPage, pozyskiwać fanów i utrzymywać ich zainteresowanie. Tworzyć atrakcyjne i angażujące posty, organizować konkursy i wydarzenia. Dowiesz się jak tworzyć i wykorzystywać do swoich celów grupy na Facebooku oraz jak wystawiać produkty w menadżerze sprzedaży.
Druga część szkolenia poświęcona jest płatnym reklamom na Facebooku. Dowiesz się jak tworzyć reklamy i nimi zarządzać, jak dobierać grupy odbiorców, jak uruchomić reklamę remarketingową (oraz zainstalować Pixel Facebooka). Nauczysz się generować raporty, interpretować statystyki i wyciągać z nich najważniejsze informacje.
Szkolenie ma charakter indywidualny, zatem może na nim zostać omówiony Twój FanPage (istniejący lub planowany) oraz strategia promocji Twojej firmy na Facebooku.
- zajęcia w 100% praktyczne
- wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem
- możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika
- materiały dydaktyczne – książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” (wyd. Grupa Marketer)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)
Co obejmuje cena szkolenia z marketingu na Facebooku?
- szkolenie z marketngu na Facebooku– Szkolenie trwa około 7h zegarowych dziennie (przez 2 dni), ale nie umawiamy się na konkretną liczbę godzin – jeśli kursant ma dodatkowe pytania, może zostać przedłużone. Podczas szkolenia przewidziane są przerwy (15 minutowe co około 1,5 godziny).
- dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych potrzeb – można przejść nasze szkolenie według domyślnego, standardowego programu, lub dopasować program do własnych potrzeb.
- materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie.” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z marketingu na Facebooku. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Każde szkolenie możemy Także zaplanować i przygotować według Państwa potrzeb i oczekiwań.
Szkolenie z marketingu na Facebooku Online
Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. Na szkoleniu stacjonarnym trener siedzi obok kursanta i krok po kroku mówi co należy robić, patrząc w jego monitor. Na szkoleniu online kursant udostępnia ekran trenerowi, a trener krok po kroku mówi, jakie kroki należy wykonywać.
Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.
Ramowy program szkolenia z marketingu na Facebooku
Szkolenie Facebook – dzień 1
- Facebook – podstawowe informacje
- FanPage
- Tworzenie
- Ustawienia
- Zarządzanie
- Zasięg organiczny
- Pozyskiwanie fanów
- Sposoby na początek
- Metody darmowe
- Metody płatne
- Utrzymywanie fanów
- Zasięg organiczny
- Wyczerpywanie się grup odbiorców
- Utrzymywanie zainteresowania fanów
- Radzenie sobie z hejtem i złymi opiniami
- Obsługa klienta na Facebooku
- Posty na Facebooku
- Rodzaje postów
- Pomysły na posty
- Planowanie postów
- Grupy na Facebooku
- Czym się różnią grupy od stron?
- Zakładanie grupy
- Pozyskiwanie członków
- Do czego mogą przydać się grupy?
- Konkursy na Facebooku
- Legalny konkurs
- Rodzaje konkursów
- Wskazówki
- Wydarzenia na Facebooku
- Tworzenie wydarzeń
- Promowanie wydarzeń
- Bezpieczeństwo konta
- Przeciwdziałanie włamaniom
- Blokady konta
- Bezpieczeństwo danych osobowych
Szkolenie Facebook – dzień 2
- Reklamy na Facebooku
- Rodzaje reklam
- Formaty reklam
- Ustawienia reklam
- Grupy odbiorców
- Rodzaje grup odbiorców
- Targetowanie
- Meta Ads – panel zarządzania reklamami
- Konto reklamowe
- Poruszanie się po panelu
- Najważniejsze funkcjonalności
- Płatności i rozliczenia
- Remarketing
- Pixel Facebooka
- Tworzenie kampanii remarketingowej
- Wskazówki i dobre praktyki
- Menadżer sprzedaży
- Produkty na Facebooku
- Automatyzacja
- Raporty i statystyki
- Statystyki reklam
- Zaawansowane raporty
- Optymalizacja reklam
Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?
Nasze szkolenia prowadzone są w formule 1:1 – jeden trener na jednego uczestnika. W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział 2-3 kursantów z jednej firmy – dostosowujemy wspólny program pod wszystkich kursantów. Każda dodatkowa osoba otrzymuje zniżkę 30%.
Rezerwacja szkolenia
Nasze szkolenie można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie może się odbyć zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Jesteśmy elastyczni i staramy się dopasować terminy tak, aby odpowiadały naszym Klientom.