Nasze szkolenie indywidualne z copywritingu (2 dni) to kompendium wiedzy dla początkujących copywriterów. Naucz się pisać treści, które są przekonujące i angażujące czytelników, a jednocześnie przyjazne dla wyszukiwarek. Na naszym szkoleniu poznasz najważniejsze techniki pracy z tekstem, poznasz metody, dzięki którym już nigdy nie będziesz siedział „przed pustą kartką z pustą głową”.
Nauczysz się pisać najpopularniejsze rodzaje tekstów – sprzedażowych, informacyjnych, pod kątem SEO. Samodzielnie stworzysz plan content marketingowy. Poznasz niesamowite narzędzia ułatwiające pracę copywritera (również bazujące na sztucznej inteligencji). Na zakończenie dowiesz się, jak zacząć zarabiać na pisaniu – już od następnego dnia po zakończeniu szkolenia.
- zajęcia w 100% praktyczne
- wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem
- możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika
- materiały dydaktyczne – książka „Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)
Nasze szkolenie to kompleksowe przygotowanie do pracy w charakterze copywritera – w firmie lub na własny rachunek.
Co obejmuje cena szkolenia z copywritingu?
- szkolenie z copywritingu– Szkolenie trwa około 7h zegarowych dziennie (przez 2 dni), ale nie umawiamy się na konkretną liczbę godzin – jeśli kursant ma dodatkowe pytania, może zostać przedłużone. Podczas szkolenia przewidziane są przerwy (15 minutowe co około 1,5 godziny).
- dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych potrzeb – można przejść nasze szkolenie według domyślnego, standardowego programu, lub dopasować program do własnych potrzeb.
- materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone.” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z copywritingu. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Każde szkolenie możemy Także zaplanować i przygotować według Państwa potrzeb i oczekiwań.
Szkolenie z copywritingu Online
Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. Na szkoleniu stacjonarnym trener siedzi obok kursanta i krok po kroku mówi co należy robić, patrząc w jego monitor. Na szkoleniu online kursant udostępnia ekran trenerowi, a trener krok po kroku mówi, jakie kroki należy wykonywać.
Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.
Ramowy program szkolenia z copywritingu
Szkolenie Copywriting – dzień 1
- Najważniejsze zasady
- Definiowanie grupy odbiorców
- Przejrzystość tekstu
- Zrozumiały język
- Teksty sprzedażowe
- Język korzyści
- Opisy produktów i usług
- Teksty zachęcające do zakupu
- Teksty reklam i call to action
- Hasła reklamowe
- Model AIDA
- Teksty informacyjne
- Chwytliwe nagłówki i wstępy
- Treści wiecznie zielone
- Treści aktualne i newsy
- Wpisy w social mediach
- Ebooki i poradniki
- Od czego zacząć?
- Spis zagadnień
- Definicje
- Analiza treści konkurencji
- Model AIDA
- SEO copywriting
- Frazy i słowa kluczowe
- Zasady tworzenia treści na stronę internetową
- Zasady tworzenia treści do sklepu internetowego
- Inne teksty SEO
- Content marketing
- Czym jest content marketing?
- Plan content marketingowy
- Pozyskiwanie leadów dzięki content marketingowi
Szkolenie Copywriting – dzień 2
- Narzędzia copywritera
- Generatory pomysłów
- Ułatwiające pisanie
- Ułatwiające korektę
- Antyplagiatowe
- Generatory tekstów AI
- Copywriting AI
- Teksty generowane komputerowo – przykłady i omówienie
- Przegląd narzędzi do automatycznego generowania tekstów
- Jak skutecznie używać narzędzi AI
- Organizacja pracy
- Jak rozplanować pracę
- Jak ułatwić sobie pracę
- Jak się nie rozpraszać
- Jak dotrzymywać terminów
- Zarabianie na pisaniu
- Budowa własnego portfolio
- Platformy dla copywriterów
- Gdzie szukać zleceń
- Inne sposoby zarabiania na treściach
- Współpraca z klientem
- Kwestie prawne i organizacyjne
- Umowy z klientem
- Sposoby rozliczeń
- Jak wyceniać zlecenia
- Ochrona praw autorskich
- Przeniesienie praw autorskich (majątkowych)
- Warsztaty i ćwiczenia praktyczne
- Analiza słów kluczowych
- Tworzenie planów treści
- Przykładowe teksty – ćwiczenia
Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?
Nasze szkolenia prowadzone są w formule 1:1 – jeden trener na jednego uczestnika. W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział 2-3 kursantów z jednej firmy – dostosowujemy wspólny program pod wszystkich kursantów. Każda dodatkowa osoba otrzymuje zniżkę 30%.
Rezerwacja szkolenia
Nasze szkolenie można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie może się odbyć zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Jesteśmy elastyczni i staramy się dopasować terminy tak, aby odpowiadały naszym Klientom.