Indywidualne szkolenie z email marketingu dla początkujących (2 dni). Odpowiednio zaprojektowana kampania email marketingowa może być jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję produktów i usług w Internecie. Nasze szkolenie dedykowane jest osobom początkującym, które chciałyby rozpocząć korzystać z tej formy promocji swojej oferty.
Nasze szkolenie z email marketingu ma charakter indywidualny. Podczas szkolenia trener może omówić zagadnienia wymienione w programie na podstawie Twojej firmy. Wspólnie wykonacie analizę potrzeb, odbiorców oraz zaplanujecie strategię email marketingową.
Na naszym szkoleniu poznasz podstawy email marketingu , dowiesz się jak pozyskać subskrybentów oraz skonfigurować pierwszą (skuteczną) kampanię. Poznasz tajniki automatyzacji email marketingu, doboru i segmentacji odbiorców, pomiaru skuteczności kampanii email marketingowych i wiele więcej!
Masowa wysyłka mailingów do losowych odbiorców już dawno przestała działać. Dowiedz się, jak korzystać z tej formy marketingu, aby była maksymalnie skuteczna.
- zajęcia w 100% praktyczne
- wykwalifikowani trenerzy z dużym doświadczeniem
- możliwość dostosowania programu kursu do wymagań uczestnika
- materiały dydaktyczne – książka „E-mail marketing oswojony. Teoria, Praktyka, Prawda.” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia
- rekomendacja na LinkedIn (na życzenie)
Nasze szkolenie to kompleksowe przygotowanie do tworzenia skutecznych kampanii email marketingowych.
Co obejmuje cena szkolenia z email marketingu?
- szkolenie z email marketingu– Szkolenie trwa około 7h zegarowych dziennie (przez 2 dni), ale nie umawiamy się na konkretną liczbę godzin – jeśli kursant ma dodatkowe pytania, może zostać przedłużone. Podczas szkolenia przewidziane są przerwy (15 minutowe co około 1,5 godziny).
- dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych potrzeb – można przejść nasze szkolenie według domyślnego, standardowego programu, lub dopasować program do własnych potrzeb.
- materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „E-mail marketing oswojony. Teoria, Praktyka, Prawda.” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z email marketingu. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Każde szkolenie możemy Także zaplanować i przygotować według Państwa potrzeb i oczekiwań.
Szkolenie z email marketingu Online
Szczególnie zachęcamy do skorzystania z naszych szkoleń w formule online – szkolenie online odbywa się za pośrednictwem programu Skype, Zoom lub Teams. Są to szkolenia o takiej samej skuteczności jak wersje stacjonarne. Na szkoleniu stacjonarnym trener siedzi obok kursanta i krok po kroku mówi co należy robić, patrząc w jego monitor. Na szkoleniu online kursant udostępnia ekran trenerowi, a trener krok po kroku mówi, jakie kroki należy wykonywać.
Szkolenia online dostępne są dla uczestników z całej Polski, można je przejść z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto są tańszą alternatywą w stosunku do szkoleń stacjonarnych.
Ramowy program szkolenia z email marketingu
Szkolenie Email Marketing – dzień 1
- Pozyskiwanie subskrybentów
- Newsletter na stronie
- Landing page
- Lead magnets
- Budowanie baz
- Zakup baz
- Utrzymywanie subskrybentów
- Porządek w bazie subskrybentów
- Lojalność subskrybentów
- Narzędzia do email marketingu
- Freshmail
- MailChimp
- GetResponse
- MailerLite
- Inne
- Tworzenie szablonów
- Treść
- Grafika
- Prawo i etykieta
- Wysyłanie informacji handlowych
- RODO i dane osobowe
- Możliwość wypisania się z newslettera
Szkolenie Email Marketing – dzień 2
- Grupy odbiorców
- Rodzaje grup odbiorców
- Segmentacja odbiorców
- Kampanie sprzedażowe
- Elementy skutecznej kampanii
- Etapy transakcji
- Kampanie do klientów
- Autorespondery
- Emaile powitalne
- Emaile transakcyjne
- Kampanie informacyjne
- Treść
- Temat wiadomości
- Częstotliwość wysyłki
- Śledzenie wyników
- Statystyki skuteczności
- Optymalizacja na podstawie wyników
- Testy A / B
Ile osób może wziąć udział w szkoleniu?
Nasze szkolenia prowadzone są w formule 1:1 – jeden trener na jednego uczestnika. W szkoleniu indywidualnym może wziąć udział 2-3 kursantów z jednej firmy – dostosowujemy wspólny program pod wszystkich kursantów. Każda dodatkowa osoba otrzymuje zniżkę 30%.
Rezerwacja szkolenia
Nasze szkolenie można zarezerwować zazwyczaj 2-3 tygodniowym wyprzedzeniem. Szkolenie może się odbyć zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Jesteśmy elastyczni i staramy się dopasować terminy tak, aby odpowiadały naszym Klientom.