Aktualizacje niekiedy powodują problemy z działaniem strony. Oto najczęstsze z nich:
W panelu administracyjnym cały czas wyświetla się komunikat o nieudanej aktualizacji („Briefly Unavailable for Scheduled Maintenance”).
Najprawdopodobnie,j w wyniku przerwanej lub niedokończonej aktualizacji, na serwerze pozostał plik .maintenance tworzący się tymczasowo podczas procesu automatycznej instalacji. Zaloguj się na serwer FTP i skasuj plik .maintenance, znajdujący się w katalogu głównym WordPressa. Jeżeli nie widzisz tego pliku, włącz w swoim kliencie FTP opcję wyświetlania plików tymczasowych.
Strona nie działa prawidłowo? Sprawdź wtyczki!
Powodem wielu błędów po aktualizacji są wtyczki, które przestały być kompatybilne z najnowszą wersją WordPressa. Aby sprawdzić, która wtyczka powoduje problem, wyłącz je wszystkie, a następnie włączaj po kolei każdą z nich i sprawdzaj działanie strony.
Jeżeli na Twojej stronie wystąpiły inne problemy z aktualizacjami, koniecznie daj znać w komentarzu i napisz jak sobie z nimi poradziłeś!